JAK RADZIC SOBIE Z MIGRENA?

MIGRENA A DIETA

To, że alkohol i napoje z kofeiną mogą wywoływać migrenę nie jest dla nikogo zaskoczeniem. Jednak tak samo mogą zadziałać niektóre owoce, orzechy, sery i czekolada. Dlatego za każdym razem, gdy nadejdzie atak migreny przypomnij sobie, co wcześniej jadłeś. Dzięki temu w przyszłości będziesz wiedział, co wykluczyć ze swojego jadłospisu.

Oprócz tego zaprowadź porządki w swojej codziennej diecie. Zapewniaj sobie odpowiednie witaminy i minerały niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Twojego organizmu. Rozpocznij od usystematyzowania pór posiłków. Jeżeli nie masz czasu na „prawdziwe jedzenie” sięgnij po małą zdrową przekąskę: pełnoziarniste chrupki, banana albo nawet szklankę wody.


Zauważyłam iż zbyt długie przerwy między posiłkami, mogą być powodem bólu migrenowego. Wprowadziłam do swojej diety produkty, które będą chronić przed atakami migreny. Np: olej lniany, który zawiera dobroczynne kwasy tłuszczowe (przede wszystkim na zimno dodany do sałatek i sosów). Sięgnęłam również po imbir. Dodaje go do herbaty (1-2 gramy świeżo zmielonego imbiru) lub pamiętam również o magnezie i wapniu. Zażywam je również codziennie. – wypowiedź Marzeny¹ –

Migrena a dieta

Przed użyciem zapoznaj się z ulotką, która zawiera wskazania, przeciwwskazania, dane dotyczące działań niepożądanych i dawkowanie oraz informacje dotyczące stosowania produktu leczniczego, bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Czym jest migrena?